tirsdag 6. september 2016

Vaskerom


Jeg er så fornøyd med det nye sorteringssystemet som vi har fått på vaskerommet vårt. Tidligere har jeg alltid pleid å sortere klesvasken utover gulvet der nede. Men etter at vi pusset opp kjelleren, så blir jo plutselig badet der nede brukt mer enn når vi har overnattingsgjester. Og da kan det jo være hyggelig at det ikke ligger hauger med klær på gulvet..


Det var faktisk mannen i huset som foreslo at vi kunne bruke en Kallax hylle fra Ikea. I den som har åtte kurver får jeg akkurat nok til de forskjellige sorteringene mine, og hver kurv tar akkurat en klesvask. Så når kurven begynner å bli full så er det bare å hive det inn i vaskemaskinen. Ja, og så ser det jo så ryddig og fint ut der inne, selv om det er fullt av klesvask som venter på å bli vasket, yey!!

1 kommentar:

Marianne sa...

Så lurt! Vi skal også pusse opp vaskerommet etterhvert, mulig jeg stjeler den idéen altså!