fredag 30. september 2016

Ny start

Sponset innlegg

Ohlala, det var ikke bare bare å lage Wordpress blogg. Jeg har svettet godt over macèn de siste dagene, og vært passelig irritert over Wordpress-temaer som ikke er sånn som jeg vil ha de. Jeg er fortsatt ikke helt fornøyd med resultatet, men nå gidder jeg ikke å styre mer med det. Ikke i dag ihvertfall, jeg kommer sikkert til å gjøre noen endringer etterhvert. Men jeg synes selvsagt at det er veldig hyggelig om dere har lyst til å følge meg videre på ny plattform! Der skal det være lettere å legge igjen kommentarer også - hint, hint ;)

Velkommen inn til mammamona.no

PS: Som Netflix ambassadør syntes jeg at jeg også må nevne at i dag er det visst premiere på dokumentaren om "Amanda Knox". Den har jeg tenkt til å få med meg i løpet av helgen!

God helg ønskes herfra!

Ingen kommentarer: