onsdag 10. august 2016

Ferie


Har jeg nevnt at jeg elsker norsk sommer??? Nå har vi tatt turen til Ofoten, og her er livet herlig (selv om det er litt kaldt)! I dag har vi vært på badeland i Harstad og ute på hytta til tanten og onkelen min. Storebror i huset fikk være med morfar på kveitefiske og fikk dratt ombord en kveite på 25 kg. Det var stor stas! Han mistet også den andre fortanna si i dag, så nå er han tannløs. Dessverre så glemte vi å fortelle mormor om tanna, det skjedde rett før vi dro på badeland og hun var ute akkurat da. Da vi kom hjem igjen hadde hun tømt glasset i vasken og satt det i oppvaskmaskinen. Ohlala, syvåringen var stiv i blikket da vi oppdaget det hele. Haha, huff! Heldigvis så har mormor lovet å betale for tannen hvis ikke tannfeen kommer innom i natt..
Nå sitter jeg utenfor naboen for å prøve å snike til meg et utrolig tregt nett. Jeg måtte få sendt avgårde et bilde, så da tittet jeg like godt raskt innom her også. Nå skal jeg komme meg inn i varmen igjen - see you!

Ingen kommentarer: