søndag 24. januar 2016

Winter wonderland


Det må jo være noen år siden vi har hatt så mye snø så lenge som vi har hatt nå!? Jeg føler ikke at vi har fått utnyttet det så mye som vi burde, men vi har ihvertfall vært flinkere til å komme oss ut enn hva vi er til vanlig på denne tiden av året. I dag har barna vært ute og prøvd både ski og skøyter sammen med mormor, fetteren og kusina si. Minstemor måtte nøye seg med en tur på akebrettet, men hun var fornøyd med det også.
Selv er jeg ingen stor langrennsløper av meg, men med den fine snøen her så har jeg hatt veldig lyst til å komme meg ut på ski. Jeg hadde håpet at jeg skulle få meg en tur på ski før snøen forsvant igjen, men ifølge yr.no så ser det dessverre ikke så lovende ut.


Nå skal jeg finne sengen her, og lade opp til en ny uke. Ønsker dere alle en finfin uke!

Ingen kommentarer: