fredag 22. januar 2016

Take a break

Sponset innlegg

Vi har ikke gått under jorden her, jeg tok meg bare en aldri så liten pause. Dagene går i ett og jeg har lenge lurt på om jeg skal fortsette med bloggingen eller ikke. Det er jo bildene som jeg liker best å holde på med, og jeg har ikke noe ambisjoner om å skrive masse spennende innlegg. Samtidig så klarer jeg liksom ikke å legge bloggen helt fra meg, og jeg synes at det er så utrolig koselig å kunne titte tilbake på gamle innlegg og lese om hva vi har drevet med. Jeg håper også at barna skal ha glede av å lese tilbake på barndommen sin når de blir eldre. Så enn så lenge så kommer jeg nok til å fortsette med å titte innom her, og det er jo hyggelig om noen har lyst til å følge med!

Siden sist så har jeg begynt å føle meg hjemme i vikariatet jeg har begynt i. Det er spennende arbeidsoppgaver og dagene går unna uten at jeg føler at jeg ikke får tatt tak i de tingene som må tas tak i. Jeg legger opp arbeidsdagene som jeg selv ønsker og lærer noe nytt hele tiden. Jeg er veldig glad for at jeg fikk sjansen til å prøve meg som kreftkoordinator! Dessuten så er det jo perfekt å jobbe 50% bare på dagtid. I en ideell verden så skulle jeg ha jobbet 50% på dagtid med samme lønna som jeg har i 100% turnus - hoho..

Ellers så har vi kommet til episode 6 av "Making a murderer" på Netflix. Ja, man blir hekta!! Har dere sett den enda? Hva tror dere, har han gjort det?? Vi veksler mellom å tro at han har gjort det og å tro at han ikke har gjort det. Men en ting er ihvertfall sikkert, og det er at det har vært gjort mye dårlig jobb fra politiets side hele veien..

Innlegget er skrevet i samarbeid med Netflix. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg håper du fortsetter å blogge! Det er alltid hyggelig lesing og koselige bilder å følge med på også! :-)

mona sa...

Tusen takk for koselige ord, søte du!! :)