torsdag 14. januar 2016

Tøff start


Ohlala, det var visst hardt for kroppen å starte på jobb igjen. I dag våknet jeg med en låsning i nakken, og da arbeidsdagen var omme hadde jeg så vondt at jeg nesten følte meg syk. Hoho, jeg begynner vel kanskje å dra på årene!? Jaja, etter litt smertestillende og en tur på trening så klarer jeg ihvertfall å snu hodet litt til hver side igjen. Jeg har heldigvis fri i morgen og i helgen, så da er nakken forhåpentligvis tipp topp igjen innen jeg skal tilbake på jobb.

Her har kulda kommet for fullt nå, og da jeg kjørte til trening i kveld så var det 21-22 minusgrader. Jeg kan ikke huske sist det var så kaldt her. De største var ute og lekte litt etter middag i dag, mens minstemor fikk nøye seg med å stå i vinduet og titte på de andre. Hun kunne nok gjerne ha tenkt seg ut en tur hun også, men jeg tenkte at det var litt i kaldeste laget for henne. Dessuten så hadde ikke nakken min lyst til å gjøre så mye annet enn å ligge på sofaen. Men det ser jo ut til at vinteren kommer til å vare en stund enda, så det blir nok flere sjanser for minstemor å leke i snøen også!
Nå skal jeg finne sengen her. God natt ønskes herfra!

Ingen kommentarer: