tirsdag 12. januar 2016

Busy bee, plutselig var jeg ute i jobb igjen..


Dagene ble plutselig litt hektiske her. Jeg hadde takket ja til et par ekstravakter på legevakten, og så fikk jeg plutselig en forespørsel om jeg kunne hoppe inn i et 50% vikariat som kreftkoordinator for noen måneder. Det var et tilbud jeg ikke kunne si nei til, så da var det bare å hive seg rundt. Mormor og morfar var heldigvis positive til å passe minstemor, så i dag hadde jeg allerede min første arbeidsdag som kreftkoordinator, etter en kveldsvakt på legevakten i går. Hoho, så da var jeg plutselig working mum allikevel. Heldigvis med spennende jobb, lav stillingsprosent og fleksibel arbeidstid. Så da kan jeg fortsatt kose meg litt hjemme med minstemor en stund til!

Ellers så har vi brukt en del tid utendørs de siste dagene. Det er jo fantastisk gøy for alle mann med all den fine snøen vi har fått her. Storebror og pappaen har laget den kuleste snøhulen ute i hagen, og i kveld var de ute og gjorde siste finishen før kulda kommer. Nå står den nok fint ihvertfall resten av denne uka, så jeg tipper det er noen barn som har lyst til å leke utendørs etter skole og barnehage i dagene som kommer. Til tider må vi jobbe hardt for å få med oss barna ut her i huset, så det er ingen ting som er bedre enn noe som frister til mer utelek!!
En finfin uke ønskes herfra!

Ingen kommentarer: