fredag 4. desember 2015

#JulMedNetflix

Sponset innlegg

I går var vi så heldig å være invitert til juleverksted med Netflix. Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg en del av Netflix sitt Stream Team. Det innebærer bl.a. at vi innimellom får være med på morsomme eventer i regi av Netflix. 


Jeg tok like godt med meg hele familien, og vi koste oss med julemat og juleverksted. Vi lagde julekuler med bilder av oss selv inni og små ekorn med nisseluer. Eller, det vil si at storebror og pappa lagde fine ting, mens jentene og jeg løp mest rundt i lokalet - hoho.. 


Jeg forelsket meg selvfølgelig i polaroid kameraet de hadde der. Hvor morsomt er det vel ikke å få bildene ut med en gang!!?


Storesøster sysselsatte seg med å ribbe juletreet som de hadde satt opp for anledningen. Haha, jeg følte at det ikke var en kamp som det var verdt å ta, siden hun hadde det så gøy. Jeg angret litt da det viste seg at kulene hadde surret seg så godt sammen at vi nesten ikke fikk de av. Og da vi endelig fikk de av så hang de sammen i en stor klase. 


Haha, se SÅ fornøyd!! Hvem kan vel si nei til det ansiktet der??


Storesøster fant tonen med Kirsti sin treåring, og de hoppet ned fra trappen sånn ca 50 ganger uten at det ble kjedelig.
Tusen takk for en kjemefin kveld til Netflix-jentene!

PS: Det er nok av julefavoritter å finne på Netflix i år. Vi skal ihvertfall titte innom!

Ingen kommentarer: