søndag 6. desember 2015

Årets julekortbilder


Jeg har lenge gått og tenkt at jeg må få tatt julekortbilder av barna. Jeg har tatt julekortbilder for flere andre, men så har jeg hele tiden utsatt å ta bilder av mine egne barn. Så i dag tenkte jeg at nå må vi bare få gjort det, selv om det var litt grått i været og minstemor egentlig skulle legge seg akkurat da.
Morfar var så snill å bli med ut i skogen - det er tross alt håpløst å ta bilder av tre barn uten assistanse. Ja, eller det vil si at det er jo rimelig håpløst å ta bilder av tre barn med assistanse også. Ihvertfall når man tar av sine egne barn..


Til tross for bestikkelser, så følte jeg ikke at jeg fikk noe perfekt bilde. Men nå er ihvertfall julekortet bestilt, så får det bare bli som det blir. Jeg vurderte å bruke et av bildene over på årets julekort, men det ble ikke til det allikevel. Det er jo de mislykkede bildene som er mest morsomme, hoho!

2 kommentarer:

Kirsti sa...

Haha sånn er det her og. Max er ikke særlig begeistret for å bli fotografert. Han har nok trodd at mammas hode er et kamera til tider. Men vi kjører ikke tradisjonelle julekort og da er det alltid rom for feil. Heldigvis, for jeg er ikke så veldig tålmodig jeg heller ;)

Anonym sa...

Hei Mona, bildan er helt uperfekt-perfekt, og unger er unger....
Elsker sånne bilder :-)

Klem fra TanteHilde