tirsdag 8. desember 2015

Busy bee


November og desember er en hektisk tid når man har små barn. Og noe sier meg at det ikke kommer til å bli noe mindre hektisk etterhvert som barna vokser til.. Det er juleavslutning på skolen, juleavslutning i barnehagen, julegrantenning i barnehagen (den hadde jeg visst glemt), luciafeiring, juleavslutning på fritidsaktivitetene, julegløgg på SFO, julegateåpning, ja og sikkert flere ting som jeg ikke kommer på i farten. Ja, og så kommer de tingene som man gjør på privaten som koselige juleting med venner samt diverse julebord for mor og far. Uheldigvis så er jo november og desember også de månedene i året hvor det er flest sykdommer som herjer i barnehagen (jeg har ikke sett noen statistikk på det altså, men det virker ihvertfall sånn), så vi har hatt noen av de på besøk også.
Ja, så for å oppsummere, så flyr dagene avgårde her. Jeg har kommet et godt stykke på vei med julegavene, og julekortene kom faktisk i posten i dag. Så vi skal vel komme i mål i år også. Det blir vel verre til neste år, når jeg sannsynligvis er tilbake i full jobb. Puh!!  

Jeg kjører snart i gang en liten julegiveaway her på bloggen, så titt gjerne innom :)

Ingen kommentarer: