mandag 2. november 2015

Play-doh

Sponset innlegg

Jeg får innimellom forespørsler om jeg vil prøve ut diverse produkter. Det hender ofte at jeg takker nei, siden jeg bare ønsker å motta ting som jeg virkelig har lyst på. Dessuten så synes jeg at vi har alt for mye leker her i huset, så jeg prøver å begrense det litt. Det er mulig at storebror hadde vært bitter om han visste at jeg denne gangen takket nei til en superkul dinosaur-robot, hoho.. Men det han ikke vet har han ikke vondt av, eller hva?


Men denne gangen fikk jeg mulighet til å velge Play-doh, og det måtte jeg bare takke ja til. Play-doh er jo sånn som er forbruksvare, og hvilke barn er det vel som ikke elsker å leke med Play-doh!??


Minstemor fikk utdelt de tomme boksene med lokk, og var strålende fornøyd med å få være med på leken hun også. Dessuten så er det hyggelig for mammen (eller pappaen) selv å sitte sammen med barna og lage små figurer, og barna synes at det er ekstra stas når de voksne også vil være med!


Så der har du et godt julegavetips herfra, om du har begynt å tenke i de baner enda!

Ingen kommentarer: