tirsdag 27. oktober 2015

Ti år


For ti år siden så tok jeg et semester av sykepleien i Australia. Herreminhatt for en fin tid vi hadde der nede!! Jeg kan nesten ikke tro at det allerede er ti år siden vi startet på hjemreisen, som gikk via New Zealand, Cook island og LA. Jeg kommer nok til å oppfordre barna her også til å benytte sjansen og reise litt når de er unge voksne. Selv om jeg tipper at det ikke er like gøy for mor som sitter hjemme og bekymrer seg..

I dag har to av jentene på bildet og jeg hatt en liten mini-reunion med hyggelig lunsj. Det har plutselig gått to-tre år siden vi har sett hverandre, men praten gikk som om vi så hverandre i går. Det er så koselig med venninner som man har det like hyggelig sammen med uansett hvor lenge det er siden man så hverandre sist!!

Ingen kommentarer: