torsdag 29. oktober 2015

Back to work

Sponset innlegg

Ja, eller ikke helt da. Men i går hadde jeg en liten gjesteopptreden tilbake på jobb. Det var jo kjempekoselig å se kollegaer og pasienter igjen, selv om jeg er glad for at jeg skal gå hjemme en stund til.

Jeg får ofte spørsmål om hva jeg gjør for å få dagene til å gå, nå som jeg går hjemme. Haha, jeg må si at jeg er forundret over at det er så mange som spør om det, for jeg synes at dagene og ukene bare flyr avgårde. Selv de dagene hvor jeg ikke har noe planlagt synes jeg at det går unna; Jeg henter og leverer på skole/i barnehage, prøver å holde litt orden i heimen, leker og steller med minstemann og prøver å ha middagen klar til pappaen kommer fra jobb. Men det er stort sett flere av de dagene hvor jeg har noe på programmet, enn de dagene hvor jeg ikke har noe planlagt, og da er det ikke alltid at jeg rekker å få vasket klær eller andre ting som egentlig bør gjøres hver dag.

Det blir ikke så mye tid til tv`titting på meg når dagene er mest hektiske, da er det ihvertfall veldig kjekt med Netflix sånn at man kan se ting når man ønsker det selv. Den siste serien vi har begynt å se er spiondramaet "The Americans". Foreløpig har vi bare sett de første episodene av den første sesongen, men det virker lovende! Er det noen som har sett den kanskje?

Deler av innlegget er skrevet i samarbeid med Netflix. 

Ingen kommentarer: