mandag 7. september 2015

Indian summer


For noen fine dager vi har hatt nå!! Etter en lang periode med regn, så var det deilig med litt sol og "sommer" igjen. Ja, for det har nesten vært så varmt at jeg har vurdert å ta frem badebassenget i hagen, og vi har spasert ute i bare sommerklær. Om natten har det riktignok vært kaldt, og jeg så noen snapper om nesten kuldegrader i morges.

Jeg er fortsatt litt usikker på om vi skal prøve å sende storesøster i barnehagen i morgen, men jeg tror at hun blir hjemme i en dag til. Hun hadde litt feber i natt, så det spørs om hun ikke har godt av enda en rolig dag hjemme. Vannkoppene tror jeg at har tørket inn nå, så sånn sett så tror jeg nok at smittefaren er over i morgen. I barnehagen har uansett halve avdelingen vært hjemme med vannkopper sist uke - rimelig smittsomt, ja!

Ingen kommentarer: