onsdag 9. september 2015

Trivielle problemer


Jeg er stort sett veldig fornøyd med tilværelsen, og føler at vi har det utrolig fint. Men i dag vurderte jeg å skrive et lite klageinnlegg, siden vi sliter "litt" med søvnen her i heimen om dagen. Nå begynner perioden med alt for lite søvn å bli såpass lang at vi voksne føler at vi går rundt i tåka hele tiden, og merker at kroppen begynner å si ifra at dette ikke er helt greit. Vi håper at det snart spretter ut noen tenner som kan gi oss nattesøvnen tilbake!


Men så kom jeg på at dette skulle vært femårsdagen til den vakre lille gutten til min Australske venninne. Den lille gutten som aldri fikk feiret sin femårsdag.. Da følte jeg plutselig at våre søvnproblemer ikke akkurat er noe å klage over!


Venninnen min ønsker at bursdagene hans feires med å sende opp hvite ballonger til himmelen. Så i ettermiddag tok jeg med meg barna ut i skogen og sendte opp fem hvite ballonger. Vi gjorde det samme i fjor, og barna husket dette og gledet seg til å være med! En veldig koselig tradisjon for å minnes en fantastisk fin liten gutt!

1 kommentar:

Hanna sa...

For en fin måte å minne han på :) Og veldig fine bilder av de små :)