søndag 6. september 2015

Hverdag og helg


Jeg elsker helger, men jeg må innrømme at jeg elsker hverdager også!! Her har helgen stort sett gått i ett. Mellomste er fortsatt syk med vannkopper, så hun har holdt seg her hjemme. Storebror derimot har fartet litt rundt til kompiser, hatt kompiser på besøk og for første gang vært på fotballtrening. Jeg merker allerede at det er mye mer som skjer når de har begynt på skolen!
Storesøster må nok være hjemme fra barnehagen i morgen også, men jeg håper at hun er klar for barnehagen på tirsdag. Det blir lange dager hjemme når formen egentlig er grei bortsett fra at det klør og gjør vondt så snart noen kommer borti! Litt feber har hun hatt også, og så klager hun over at hun har vannkopper i halsen. Jaja, heldigvis er det snart overstått, og vi kan krysse vannkoppene av på lista. Da er det bare å vente på at de to andre skal bli syk..
Jeg syntes at minstemor var så utrolig søt da hun spaserte bortover veien i dag, så jeg måtte bare dele bildet. Det har vært så deilig og varmt i dag, så hun fikk spasere med bare tær. Full av blåmerker i ansiktet er hun også, stakkars. Sånn går det når man stadig vekk knaller borti et eller annet eller mister balansen. Fineste lille!

1 kommentar:

Petrus og Petrine sa...

opps, der er hun oppe å går, - så vakker med bareføtter, skjørt og en lett genser.
Liker skyggen på bakken også :)

Ha en god uke