onsdag 29. juli 2015

Vakre Nord-Norge!!!


Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; når man er heldig og treffer Nord-Norge på en solskinnsdag så finnes det ikke noe bedre!!


Jeg får virkelig sjelefred av å være ute i båt og fiske i disse vakre omgivelsene. Og jeg er så utrolig glad for at vi har en sprek mormor og morfar som kan ta oss med ut på tur. I dag ble minstemor med mormor på trilletur, mens de to eldste og fetteren deres (som ble med besteforeldrene da de reiste oppover) ble med morfar og meg ut på sjøen.
Gutta fikk egen fiskestang i bursdagsgave i år, og var veldig stolt da de fikk både torsk og sei på kroken.


Etter å ha fisket litt gikk vi i land på en holme hvor vi grillet pølser, testet badevannet (gutta var nesten helt under, mens Ada og vi voskne nøyde oss med å vasse litt) og samlet skjell, steiner og skjelettrester som de fant rundt på holmen.
I morgen er det meldt regn her oppe, så da vurderer vi bytur og badeland. Jeg tipper barna blir fornøyd uansett.

Ingen kommentarer: