tirsdag 28. juli 2015

Pakket og klart


I morgen tar jeg med meg disse tre finingene på en liten tur nordover i landet. Det er ikke bare bare å pakke for en ukes nordnorgesferie med tre små. Heldigvis er det bilstoler, leker, senger osv. der vi skal. Men vi må allikevel pakke for all slags vær. Jeg ønsker helst å reise med bare èn koffert, siden jeg også må ha med vogn og to stykk håndbagasje (ja, og tre barn, to av dem med egen håndbagasje), så da gjelder det å pakke fornuftig! Heldigvis så pleier jeg å være flink til å bare pakke ned det viktigste, og så satser vi på å vaske litt klær underveis.
Rapport fra reisen kommer selvfølgelig når vi er vel fremme!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Mona. God tur og ha et flott opphold i Bogen.Håper det er litt varmere der enn det er her i Vadsø.Hils Reidun og Jens så mye.

💕💕💕💕 Stor klem fra Anne Mari

Kirsti sa...

Lykke til! :)