onsdag 3. juni 2015

Sommerfest


I dag var det klart for årets sommerfest i barnehagen. I går var det vel rundt åtte grader og det regnet sidelengs her, så ikke så mye som kunne minne om at det faktisk er sommer nå. Men i dag tittet heldigvis solen såvidt frem, og det var ihvertfall bra nok vær til at vi kunne sitte ute.
Barna hadde et fantastisk fint skuespill for oss, og jeg må si at jeg er mektig imponert over hva de får barna til å gjøre. Dessverre så er det ikke lov til å ta bilder i barnehagen, så jeg har ikke noe bilde av barna i kostymene sine. Men Ada var en liten fisk og storebror var en pirat. Utrolig morsomt å se hvor flinke de var!
Jeg dristet meg til å ta de to bildene over med mobilen, mens barna spiste kaker og koste seg. Jeg synes at det har blitt veldig mye kaker og kos de siste månedene, så jeg sa til pappaen i huset at nå må vi klare en hel uke uten noe annet enn kos på lørdagen. Og jammen tok det ikke bare et par dager før det var klart for sommerfest og masse kaker igjen.. Jaja, neste uke da kanskje! 

Ingen kommentarer: