tirsdag 12. mai 2015

Nytt utstyr


Jeg var så heldig å få et Canon 135 mm f2 objektiv til bursdagen min (eller, rettere sagt så kjøpte jeg det selv med gode bidrag fra de som ønsket å sponse). Ohlala jeg elsker nytt kamerautstyr!!!


Nå har jeg ikke fått prøvd det så mye som jeg skulle ønske enda. Men foreløpig så er jeg superfornøyd! Det er litt uvant at man må så langt unna for å få med det man ønsker på bildet, men det skal jeg nok lære meg å leve med. 


Neste gang jeg skal ha noe nytt kamerautstyr tror jeg at jeg skal gå for et makro-objektiv. Jeg savner ofte å kunne ta detaljbilder nære. Jeg har blitt anbefalt et Sigma 105 mm. Noen som har erfaring med det kanskje?

3 kommentarer:

Pia sa...

Nydelige bilder!

Malin sa...

Hvilket kamera er det du bruker? Du tar veldig fine bilder! :)

mona sa...

Tusen takk :)
Jeg har et canon 5d mark ii