torsdag 21. mai 2015

Nytt på veggen


Endelig har lillesøster også fått kommet opp på veggen her hjemme. Jeg er ikke så flink til å bytte ut bilder på veggene her som jeg burde ha vært. Jeg har jo tross alt noen bilder å velge i, hoho.. Men nå fikk jeg endelig ut fingeren og fikk bestilt et lerretsbilde. Ble det ikke fint da? Jeg er fornøyd selv ihvertfall.

Her har vi vært så heldige å hatt tantebesøk i noen dager. Derfor har det vært litt stille herfra. Det er alltid like koselig med familiebesøk, og barna var ikke helt fornøyd med at tante Silja og Jørn hadde reist da de kom fra barnehagen i dag. Men det blir heldigvis ikke lenge til neste besøk!

I morgen skal jeg pakke kofferter og klargjøre for pinseutflukt. Det skal dere få høre mer om i morgen. Vi gleder oss!

1 kommentar:

Vigdis sa...

Nydelig bilde!! Du er så flink!
Vi har nettopp vært på to fotograferinger på en liten måned. Men jeg sliter så med å velge bilder :)
Men på tide å få noe opp på veggene etter over ett år i huset.