søndag 24. mai 2015

Det finnes ikke dårlig vær..


Bare dårlige klær!? Hoho, for et vær vi fikk her i dag. Jeg er sikker på at jeg har fått minst fire nye rynker i panna etter å ha gått hele dagen i iskaldt og surt regn. Da jeg pakket tittet jeg selvsagt på værmeldingen. Ettersom det var meldt kaldt vær og litt duskregn i dag så tok jeg med diverse varme klær og regnponchoer. Altså, jeg vurderte å ta med støvler og regntøy, men jeg følte at det ble veldig mye å dra med seg. Når man skal på tur en langhelg med en voksen og tre barn så føles det ille å ta med like mye bagasje som da man var enda en voksen på 16 dagers tur til Florida. Derfor ble regntøyet igjen hjemme, noe som viste seg å være et dårlig valg.


Men for all del, vi har hatt en fin dag allikevel! Vi måtte tilbake til hotellet for litt klesskift og en varm dusj underveis, men da er det jo kjekt at hotellet ligger rett ved siden av parken.


Jeg fant også ut at man faktisk klarer å få tre barn på en Babyjogger City Elite, hvis man plasserer ett barn i setet, ett barn på håndtaket og ett barn over hjulet fremme.


Heldigvis så visste vi at vi skal ha hele dagen i parken i morgen også, og at det da er meldt fint vær. Så vi stresset ikke med å få med oss de tingene som vi ikke har sett enda i år. I dag ble det derfor karuseller, lekeplass og Kardemommeby som ble prioritert. Og så fikk barna hver sin ting fra lekebutikken her, til stor glede.
I morgen gleder vi oss til å se på alle dyrene!!

1 kommentar:

Alexandra engen sa...

Så fin blogg du har og fine bilder av de små:) Riktig det du sier ( finnes bare dårlig klær :-D