lørdag 25. april 2015

Du vil ikke tro hva som skjedde i går!!


Jo, i går så hadde mor i huset her bursdag. Og dagen ble feiret som følger: Ryddet, støvsuget og vasket litt i huset, vasket klær og vasket kjøleskapet frem til kl 16. Hentet barna i barnehagen og foreslo for min kjære at vi skulle kjøre til nærmeste storsenter og kjøpe nytt bilsete til minstemor (det er 30% på inntil tre valgfrie varer på Babyshop til og med i dag). Kanskje vi samtidig kunne gå ut og spise?? Det ble avtalt, så da kjørte barna og jeg avgårde og traff far i huset som kom rett fra jobb. Da vi lurte på hva barna ville spise, så ville de ha hamburger. Haha, så da ble bursdagsmiddagen inntatt på McDonalds.. Etterpå tittet vi innom noen butikker, og fikk kjøpt bilsete til minstemor (så fornøyd med at vi fant ut at begge jentene kan sitte i mellomstørrelsen en stund til, jeg kan vise frem når vi får setet). Og vips så var klokka langt over leggetid og vi måtte bare komme oss hjem og få barna i seng.
Etterpå fikk vi sett en episode med Greys, før mor foreslo at vi kunne ta oss et glass med vin. Halvveis ned i vinglasset våknet lillesøster, som ble lynforbanna hver gang jeg prøvde å legge henne ned igjen. Et par timer senere kapitulerte jeg og sendte godnatt-sms ut til far som fortsatt satt og ventet med vinglasset i stua.
En litt annerledes bursdag enn før man fikk barn altså, men en fin dag allikevel!

Bildet tok jeg forøvrig av lillesøster bak huset her for noen dager siden, og har ingen ting med gårsdagen å gjøre.

I morgen trekker jeg to heldige vinnere av giveawayen som jeg har gående. Det er gode vinnersjanser for de som er med, så heng deg gjerne på om du kjenner noen som har lyst på Lego Duplo. 

2 kommentarer:

Regni sa...

Haha, huff og ja, det er jammen bra vi vet å ikke legge lista for merkedager for høyt, når det tross alt er de små som legger premissene for dagen uansett. :) Håper du får feiret med det vinglasset en annen dag. Gleder meg til å se hva du trykker fram med 135 millimeteren etterhvert!

Kirsti sa...

Haha. Det der hørtes merkelig likt ut som min 29-års dag. Første bursdag som mor. haha. fikk smake på det å ha barn da ja. Men nå gjør det liksom ikke noe lenger. Jeg elsker bursdager fremdeles, men de kan godt være hverdagslige og.