mandag 27. april 2015

Tenner til besvær


Lillesøster sliter litt med noen tenner som er på vei om dagen. Ja, det er ihvertfall det jeg tror. Hun er mye mer utålmodig enn hva hun pleier å være på dagtid, og det er helt umulig å få lagt henne om kveldene. Så da lider bloggen (og en del annet) litt.. Foreløpig har hun bare én tann, men det buler såpass mye ved siden av den ene tannen at jeg tipper at det er en ny tann rett rundt hjørnet.

Jeg lovet egentlig at jeg skulle trekke en vinner av giveawayen i går. Men da gikk mye av kvelden bort til å prøve å få minstemor til å sove..


Men nå har jeg trukket to heldige vinnere. Den som har vunnet traktoern ble Vigdis, mens den heldige vinneren av bondegården ble Siri K. Send meg mailadressen deres, så er duploen snart på vei i posten. 

Her elsker minstemor allerede å leke med duploen. Aller best liker hun å rive fra hverandre det som de største har bygd eller å hive ut det som ligger oppi kassa. Og om jeg i tillegg gidder å leke litt med henne og lage dyrelyder til dyrene, da ler hun den beste barnelatteren - herlig!

Ingen kommentarer: