torsdag 23. april 2015

Bytur


I går lå jeg halve dagen og sov, etter en kveld og natt med en ny runde med sykdom. Jeg trodde liksom at jeg trengte den søvnen, og at det skulle gå fint å få sove til natten igjen. Men jammen ble jeg ikke liggende våken på natten og slet med å få sove. Og da kom jeg på alt mulig som jeg skulle ha gjort, blandt annet mailer jeg skulle ha svart på og blogginnlegg som skulle vært skrevet.
Så kom morgenen, og siden har dagen stort sett gått i ett. Så her sitter jeg og har glemt helt hva det var jeg lå og tenkte på i natt. Men i morgen, da kommer det sikkert tilbake til meg. Hoho, vi får se på det.


Selv om jeg følte meg rimelig utkjørt etter mange dager med lite mat, så tok minstemor og jeg turen til byen i dag (selvsagt med håndspriten på innelomma i tillegg til at jeg prøvde å unngå å komme for nære folk). Og vi hadde en kjempefin dag med cafèbesøk og babysang. Tenk at det faktisk var første gang jeg var på babysang i dag, nå som tredjemann snart ikke er baby lenger. Minstemor var strålende fornøyd, til tross for at mor kunne få sanger og ikke akkurat har den beste sangstemmen.

På vei hjem fra byen stoppet vi innom en fotobutikk og fikk med oss et nytt objektiv til kameraet som jeg har ønsket meg lenge. Ohlala, jeg gleder meg til å få prøvd det ut skikkelig! Bildene er en smakebit fra jeg såvidt prøvde det hjemme i stua her i ettermiddag. 

Ingen kommentarer: