torsdag 12. mars 2015

Og sånn går no dagan..


Her begynner vi å bli bittelitt lei av all denne sykdommen som herjer. I natt ble minstesøster syk igjen, og storesøster har allerede vært hjemme fra barnehagen hele uka. Selv har jeg veldig mye jobb å gjøre også denne uken, så hodet henger ikke helt med. Men så lenge vi alle er friske og raske innen helgen er omme, så skal jeg ikke klage! For til uka reiser vi nemlig til Florida. Hipp hurra, alle hjerter gleder seg!!


Jeg har trukket en heldig vinner av boken "Knekkebrød". Det ble Trine, som skrev: "Dette hadde vært supert! Vi krysser fingre for litt vinnerlykke! Hilsen Trine og gutta :-)" Hurra, da kan jeg jo ta med boka til barnehagen i morgen :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jippi! Endelig var det min tur til å vinne :-) Gleder meg til nye knekkebrødoppskrifter!
Fortsatt god bedring til deg og dine fine! :-) Ses i morgen ;-)