fredag 6. mars 2015

Hyttelivet


Vi koser oss på fjellet. Her tar vi livet med ro, spiller spill, spiser god mat, tar boblebad, aker og går på ski. Jeg var riktignok rimelig slått ut i går, og følte at jeg hadde fått skikkelig manne-influensa. Jeg har hanglet hele uka, men jeg hadde håpet at formen var stigende og ikke synkende da vi reiste oppover. I dag var heldigvis formen mange hakk bedre igjen, så da dristet jeg meg ut på en bitteliten skitur sammen med morfar. I morgen satser jeg på at formen er enda bedre, da har jeg nemlig planer om å kjøre slalom sammen med eldstemann.


Jeg liker hyttelivet altså, og tenker ofte at jeg skulle ønske at vi hadde en hytte som vi kunne bruke noen ganger i løpet av året. Nå vet vi ihvertfall at denne bedriftshytta til kommunen er fin, så den kommer vi nok til å prøve og få leie flere ganger!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg bare elsker det øverste bildet ditt i innlegget her, fantastisk.

Når det kommer til innlegget over må jeg le litt. Mine unger har ikke stått mye på ski, da jeg er livredd de der pinnene man spenner fast på beina. Må vel lage meg ei lite jeg også, det "melde mor på skiskole" bør være første punkt :)