lørdag 7. februar 2015

Hjemmestrikk


Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker hjemmestrikk. Jeg skulle egentlig ønske at jeg hadde tid og ferdigheter til å strikke en hel masse selv, men det har jeg dessverre ikke. Men da er det jo ekstra hyggelig at vi har noen snille familiemedlemmer og venner som av og til kommer med fine strikkaplagg til oss. I dag fikk vi levering på døra fra mormor her, og storesøster ville gjerne ha på seg den fine kjolen med en gang. Nydelig, eller hva??


I dag har vi hatt nydelig vintervær her. Vi burde selvsagt vært ute og gått på ski, men så langt kom vi dessverre ikke. I steden for å gå på ski, så dro vi til jobben til barnas tante, hvor de hadde barneteater i dag. Barna syntes at det var veldig gøy, storesøster svarte ivrig på spørsmålene skuespilleren hadde til publikum.
I morgen har vi planer om å lage bursdagskake, og feire treårsdagen til storesøster på forskudd. Hvis kaka blir fin nok til å vises frem, så kanskje det kommer bilder i morgen. Storesøster har bestilt kake med "my little pony". Hoho...

3 kommentarer:

Elin sa...

Da hadde jeg enkelt laget en kake med rosa glasur, kjøpt en My little pony og satt den oppå kaka 😆 det enkle er ofte det beste!
Ønsker dere en fin feiring! Tenk at hun snart blir 3 år! Husker godt dagen hun ble født, siden jeg satt å fulgte oppdateringene dine 😄

Unknown sa...

Så fin kjole på fineste jenta! :-)

Kirsti sa...

Superfin kjole! Fantastisk med hjemmestrikk altså