fredag 20. februar 2015

God helg


Lillesøster titter innom for å ønske dere en riktig god helg!! Haha, jeg ler og ler av de bildene her..

Er dere forresten på instagram? Jeg elsker instagram. Jeg kom etter lang tid på snap også, siden jeg fant ut at jeg gikk glipp av mye ved å ikke være der. Men snap har jeg liksom ikke helt skjønt greia med enda, så der titter jeg bare på de snappene jeg får. Ikke har jeg skjønt hvordan jeg skal kommentere på de historiene der heller, så om noen synes at jeg er overlegen som bare ser og aldri skriver noe, så vet dere nå hvorfor. Haha.. Jeg heter forøvrig mammamona på instagram og mammamona3 på snap.

I morgen reiser jeg på husmorferie. Jeg skal stå på slalom for første gang (utenom noen små turer i barnebakken sist vinter) på maange år. Gjett om jeg gleder meg!!?? Jeg er jo egentlig sånn som elsker slalom, så nå har jeg like godt kjøpt meg nytt utstyr i håp om at det skal bli godt brukt i årene fremover. Mamma lurte på om jeg ikke kunne bruke de skiene jeg allerede har, som står i boden hos dem. Joda, de kan sikkert brukes de også. Men jeg mistenker at dagens ski er bittelitt bedre enn de man fikk kjøpt i 1990. 

Ingen kommentarer: