mandag 12. januar 2015

Her kommer vinteren


Jeg skulle virkelig ønske at det var mer snø her om vinteren. Hva skjedde med de fine vintrene vi hadde da vi var barn?? I fjor fikk barna bare prøvd skiene en eneste gang, siden det knapt var snø. Så det gjelder å utnytte det som måtte komme, før det forsvinner igjen!!
Barna var ihvertfall i ekstase da det plutselig kom masse snø her på lørdag. Vi burde vel egentlig ha dratt ut både ski og akebrett, men barna var veldig fornøyde med å lage snømann, snøborg og snøengler. "Olav" står enda utenfor huset her. Men det spørs hvor lenge han blir stående, han har ihvertfall begynt å henge litt med hodet der ute.


Her er forresten huset vårt. Og jeg tar bildet fra oppkjørselen til foreldrene mine - så vi kunne ikke komme så veldig mye nærmere. Om du vurderer å flytte nære besteforeldre, så kan jeg bare si at vi ikke har angret et sekund. For oss har det utelukkende vært positivt å ha familien så nære, og vi setter veldig stor pris på det!!

Det er flere som har etterspurt litt info om ferien vi har bestilt oss. Jeg skal få laget et eget innlegg om det i løpet av uka. Storesøster kom bærende med en stor bærepose med sommerklær i morges, og lurte på om vi ikke skulle reise til Florida. Hoho, det blir nok lang ventetid for de små!

Ingen kommentarer: