tirsdag 27. januar 2015

Busy bee og vinner av giveaway


Beklager at bloggen lider litt om dagen. Av og til kommer det sånne perioder hvor dagene bare går i ett, og en sånn periode er vi visst inne i akkurat nå. I dag har dagen f.eks. sett slik ut: Stå opp, dusje selv, hjelpe barna til stell og påkledning, frokost med barna, levere i barnehage, kaffebesøk av venninne, trilletur, barseltreff, trilletur hjem igjen, malt litt på lekerommet (som jeg prøver å få fikset opp om dagen), hente i barnehagen, heldigvis var far i huset tidlig hjemme og lagde middag, middag, svømming med storebror, bade jentene, legge de største barna, fotballtrening, dusj og siden jeg kom ut av dusjen har jeg forsøkt å få minstemor i seng. Ja, og vips så var klokken snart 23 på kvelden. Og nå bør jeg egentlig få redigert ferdig bilder fra et fotooppdrag jeg tok sist uke. Jaja, dere skjønner kanskje hvorfor jeg har hatt noen bloggfrie dager i det siste?


Jeg lovte jo egentlig at jeg skulle trekke en vinner av giveawayen i helgen, og så ble det visst utsatt to ganger. Men nå har jeg endelig fått trukket en heldig vinner av økologiske vaskemidler fra Better Life. Det ble Lene, som skrev: "Jeg ønsker meg universalspray, vindusspray og skrubbemiddel. " Send meg adressen din på mail, så kommer vaskemidlene i posten om litt!
For dere andre, så kan jeg tipse om at dere kan få gratis frakt hos gacella.no om dere bestiller tre eller flere produkter. Dette gjelder frem til søndag 1. februar. Jeg tror faktisk at jeg skal benytte meg av det selv også, da det er flere av vaskemidlene jeg ønsker å prøve!

Ingen kommentarer: