søndag 23. november 2014

Julekort, og vinner av dørskilt


Har dere begynt å tenke på julekort enda? Jeg tenkte liksom at jeg skulle få tatt julekortbilde i helgen. Det kunne jo vært fint å være tidlig ute! Men hva skal man si?? Det er ikke barebare å ta bilder av tre barn samtidig. Jeg ga opp da storesøster holdt minstemor på fanget, og glapp henne så hun skallet hodet i gulvet.. Bedre lykke neste gang!


Nå har random.org fått trekke en heldig vinner av et av de fantastisk fine dørskiltene fra ukeplan.no. En venninne tipset meg forøvrig om at hun hadde brukt en av barnas tegninger som bakgrunn på sitt dørskilt. Synd at jeg ikke tenkte på det, siden storebror har blitt så flink til å tegne.
Vinneren ble kommentar nr 2, hvor det står: "Ja! Vil veldig gjerne ha :-) Vi må få nytt dørskilt, siden nr 2 meldte sin ankomst 11.08.14, Anne" 
Send meg en mail, Anne, så skal jeg sette deg i kontakt med ukeplan.no.

Ingen kommentarer: