onsdag 26. november 2014

Black Friday


Black Friday er uten tvil den største shoppingdagen i USA, og er ment til å lansere julesalget. Du kan gjøre noen skikkelige kupp, og mange stiller seg i kø mange dager i forveien for å sikre seg de beste tilbudene.
Norwegian Outlet er en merkevareby som ligger i Vestby, 30 minutter kjøring fra Oslo. De er av de første som startet opp med konseptet her i Norge, og har hatt stor suksess med det.


Jeg var så heldig å bli invitert til et eksklusivt Black Friday arrangement i dag, hvor vi fikk en forsmak på de tilbudene som kommer på førstkommende fredag og lørdag. Det var satt opp buss fra Oslo S, som fraktet et knippe med bloggere til Vestby. Selv fant jeg ut at det var mest praktisk å kjøre bil selv.


Så nå har jeg fått unna mange julegaver, samtidig som jeg har fått sikret meg noen godbiter selv også. Jeg skulle gjerne hatt mer tid, men jeg rakk ihvertfall innom de butikkene som jeg hadde mest lyst til å titte innom.


Jeg er kanskje mest fornøyd med denne ullkåpen fra Peak Performance, som jeg fikk sånn ca 90% rabatt på. Hurra for å handle på salg!!!

Om dere ikke bor i nærheten av Norwegian Outlet, så kan jeg tipse om at LilleVanilje også kjører Black Friday rabatter på fredag. Og for dere, så virker rabattkoden også for torsdag. Så om dere også vil sikre dere noen godbiter før alle andre, så er det bare å shoppe i vei :)

Ingen kommentarer: