fredag 17. oktober 2014

God helg


Jeg hadde så mange planer for dagen i dag. Først skulle jeg jobbe en full arbeidsdag, og så tenkte jeg å få gjort en hel masse på ettermiddagen/kvelden. Jeg fikk jobbet noen timer da, men det ble litt vanskelig med en halvsyk femåring og en liten baby her hjemme. Og så måtte jeg hente storesøster litt før jeg egentlig hadde planlagt også, siden hun også var litt pjusk. Jaja, sånn er småbarnslivet. Ihvertfall på denne tiden av året.

Storesøster har lagt sin elsk på lekematta til lillesøster, som ligger foran tvèn. Der tar hun med seg alle veskene sine, som er fylt opp med hester og hårting. Jeg tipper det blir stas når lillesøster også kan være med på leken! Hun insisterte på at jeg skulle ta bilde av henne med lillesøster på fanget sammen med alle lekene i dag, så da måtte jeg jo bare det. Fine jenter, eller hva??

Nå er jeg på vei i seng her. Jeg satser på litt bedre søvn i natt enn sist natt. I morgen blir det en laang dag, så best å føle seg sånn halvveis opplagt. God helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gost å se Ada hvor glad hun er i lillesøster. Koselig bilde,og det er så flotte bilder du tar av barna. Ha en fin søndag. Jeg skal ha middagsgjester på elgstek.Jørn hadde med seg da han kom hit på torsdag. Dere skulle ha vært her. Klem fra Anne Mari

Anonym sa...

Ser at jeg har skrevet feil,det skal selvfølgelig Godt å se Ada.......