mandag 20. oktober 2014

Enkle løsninger


Jeg er opptatt av barnas kosthold. Men det betyr ikke at vi ikke tyr til enkle og ikke fullt så sunne løsninger her i heimen også innimellom. Og nå etter at tredjemann meldte sin ankomst så har det kanskje blitt litt oftere enn ellers. Her er en av rettene jeg serverte barna en av disse lørdagene hvor jeg var alene med barna hele dagen. Haha, enkelt og greit, og stor stas for barna!


Jeg tror forøvrig at resultatet hadde blitt bedre med vanlig rund spaghetti. Men det var dette jeg fant i skapet!

Og for ordens skyld, så koker man bare pølsene og spaghettien like lenge som spaghettien skal koke. Selv følte jeg at jeg måtte ha litt grønt til, bare for at det skulle være bittelitt sunnere ;) Ja, og så bruker vi alltid fullkornspasta og en av de pølsevariantene som skal være litt sunnere. 

Ingen kommentarer: