mandag 22. september 2014

Mine fine små


Jeg synes at det er morsomt å sammenligne bilder av barna for å se på likheter og ulikheter. Her er barna omtrent like gamle, 5-6 uker. Er det ikke rart hvordan man ser likheter på forskjellige måter? Det er alltid sånn at noen synes at en person kan være kliss lik mammaen sin, mens andre synes at de ligner mest på pappaen sin. Når jeg viser frem bilder av jentene mine er det f.eks. flere som har sagt at de kunne vært tvillinger. Selv synes jeg ikke at de er såå like, men jeg ser selvsagt at de er i slekt.
I mine øyne er lillesøster en god blanding av søsknene sine, og så har hun noen trekk som er helt nye. Jeg synes at storesøster i huset er veldig lik pappaen sin, selv om jeg ser noen trekk fra meg også. Mens foreløpig så tror jeg at minstesøster er den av barna som er mest lik meg. Men hun har også noen trekk som helt klart kommer fra pappaen.

Hva synes dere? 

Ingen kommentarer: