tirsdag 23. september 2014

Hektiske dager


Puh, her har dagen gått i ett i dag. Minstesøster og jeg har vært i Oslo på seksukerskontroll for mor, så gikk turen videre til jobben min for å planlegge jobbstart i neste uke. Ja, for i neste uke begynner jeg å jobbe 1,5 dag i uken. Det er litt med skrekkblandet fryd.. Jeg liker jo å jobbe med prosjektet, og det er supert å få strukket ut permisjonstiden. Men det er klart at det blir en litt annerledes permisjon når man faktisk ikke har helt fri. Jeg er spent på hvordan det kommer til å bli!

Storesøster fikk feber i går, så hun har vært hos mormor og morfar i dag. Hun har fortsatt feber, så da blir det hjemmedag på henne i morgen også. Men hun er heldigvis i forholdsvis godt humør, og leker en del. Storebror har vært i barnehagen i dag, og i ettermiddag har vi vært på svømming.


Bildene tok jeg av storesøster etter barnehagen i går, før vi skjønte at hun faktisk var syk. Se så fin lue hun har fått av venninnen min! Heldige meg som har en venninne som er så flink til å hekle :) 

Ingen kommentarer: