onsdag 16. juli 2014

Redebygging


Selv om jeg ikke har fått begynt redebyggningen ordentlig her enda, så er jeg ikke heelt uforberedt på at den lille kommer snart. Jeg skvatt nesten da jeg åpnet den ene skuffen i gangen i dag, og den var full av bittesmå strikkaklær. Herlig!! Jeg har vasket og gjort klar hentesettene etter begge barna, hentesettet etter meg selv og det nye hentesettet til den lille. Og så har jeg vasket alle nyfødtluer og noen andre ytterplagg i minste størrelse. 
Alle klærne i størrelse 50 er også vasket, både til jente og de til gutt. Og jeg må innrømme at jeg tenkte "hva i alle dager kjøper man i barselgave til en som venter barn nr tre??" da jeg så alle klærne vi har liggende. Hoho, babyen skal nok ha noe å ha på seg ihvertfall - og rangler skal det heller ikke skorte på. 


I dag har pappaen i huset her bursdag. Hipp hurra!!! På bildet er han ute og går tur. Man må jo bare elske barnekunst, eller hva?? Hoho..

1 kommentar:

EventyrElin sa...

Se der ja, vi er virkelig i samme fase…! :) Det kommer, det kommer! Og om ikke så kan du heller bruke tiden på å slappe litt av ;)