lørdag 19. juli 2014

Hårpynt til små prinsesser


Jeg har lenge irritert meg over at det er så vanskelig å holde styr på lillesøsters hårpynt. Og jeg har nesten like lenge tenkt på at kanskje jeg kunne prukt den gamle sminkedukken min til å samle hårpynten på. For litt siden fikk jeg endelig ut fingeren, og lette frem dukkehodet fra kjelleren. Og jeg må si at jeg er superfornøyd med den nye løsningen!! Alle strikker, spenner og hårbørsten er samlet i "lommene" foran hodet, og alle hårbøylene er satt opp i håret. I kurven ved siden av har vi samlet alle hårbåndene.
Eneste negative med løsningen er at den foreløpig står i gangen, siden det ikke er noe passende sted å ha den stående på badet eller på soverommet til barna. Men i gangen er den ihvertfall lett tilgjengelig :) Er det noen andre som har noen gode tips for å samle hårpynten lett tilgjengelig kanskje??

Ingen kommentarer: