lørdag 26. juli 2014

38 uker


Oh my.. Nå orker jeg snart ikke mer av denne varmen. Jeg vet jeg har klaget mye over dette i det siste, men det tærer virkelig på kreftene. Nå er hendene mine omtrent ute av funksjon også, de dovner bort så snart jeg holder de i feil stilling eller holder rundt noe i flere sekunder - dessuten har de begynt å verke om natten. Ellers så føles det omtrent som om jeg nettopp er ferdig med å løpe maraton sånn ca hele tiden. Jaja, jeg er sikker på at alt kommer til å føles veldig mye bedre bare temperaturen kan synke litt. Og hvis vi skal tro på yr, så skal temperaturen synke med noen grader allerede i morgen. Hurra!!

Når det gjelder redebyggingen, så har jeg nok ikke kommet særlig lenger enn hva jeg hadde sist jeg var inne på temaet. Men jeg satser på å starte for fullt med det til uka, når formen forhåpentligvis er bedre pga. kjøligere vær og at barna er tilbake i barnehagen igjen.

Ellers så koser vi oss med besøk her. Og i dag har vi vært så heldige at besøket vårt har gjort ferdig plattingen til lekehuset i hagen. Det blir sååå fint!! Dere skal få se bilder i morgen :)

Ingen kommentarer: