torsdag 24. juli 2014

Varme dager


Vi er her fortsatt. Vi koser oss stort med besøk av tante Silja og halve familien hennes, og gjør det vi kan for å prøve å overleve i denne varmen. I dag har jeg faktisk hatt en nyfødtfotografering, mens resten av gjengen har vært på tur over grensa. Puh, det var varmt og tungt å ta bilder i dag, men veldig koselig. Nå sniker jeg meg til litt redigering, mens resten av gjengen slapper av foran tvèn.
For de som lurer, så er det ingen tegn til at fødselen er nært forestående enda. Både hender og føtter føles rimelig pølsete i denne varmen og alt føles utrolig slitsomt, men jeg er heldigvis ikke av de som er verst angrepet av vann i kroppen. Det er sikkert like slitsomt med en nyfødt ved puppen hele dagen i denne varmen, så jeg har ikke noe hastverk med å få i gang fødselen foreløpig. Jeg bare krysser fingrene for at denne hetebølgen snart har blåst forbi..

Ingen kommentarer: