lørdag 28. juni 2014

Bjørneparken


I morges satt vi oss i nybilen, og satte kursen mot Flå. Vi trodde at vi skulle bruke lengre tid på å komme frem, men på grunn av at de har åpnet ny vei oppover her brukte vi bare et par timer på å kjøre. Målet for reisen var selvsagt Bjørneparken :)


Jeg var så heldig å få en forespørsel for en stund siden om vi hadde lyst til å komme og prøve parken. Og hvem har vel ikke lyst til det?? Det er forresten en som jobber i parken her som er på bildet sammen lillesøster og elgen, i tilfelle noen lurte.


Og jeg kan si så mye som at både store og små har storkost seg hele dagen i dag!! Favorittene til barna var mating av elg, geitekillingene og lekeplassene her. Mens mor og far var nok mest imponert over bjørnene og gaupene.


Parken er kjempefint lagt opp, med mange plasser hvor man kan nyte medbrakt mat. Det var til og med griller som sto rundt om kring her, som jeg går ut ifra at man kan fyre opp om ønskelig. Og har man lyst til å kjøpe mat her, så er det mulighet for det. Vi kjøpte noen pølser og vafler til lunsj, og syntes ikke at prisen var avskrekkende (noe vi har opplevd på andre steder som dette).


Men når man sover dårlig om nettene, og reiser tidlig avgårde før man har en lang dag ute med mye gåing, så blir man også veldig sliten. Ihvertfall når man nærmer seg termin ;) Så nå er vi innlosjert på Thon Hotel Bjørneparken, og jeg kjenner at sengen skriker etter meg her.


Jeg skal skrive litt mer om oppholdet her i morgen. Og så har jeg masse fine bilder å vise frem - jeg orket bare ikke å gå igjennom alle nå.

Fortsatt god helg ønskes herfra!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har sett bjørn, da jeg var liten. Det var veldig spesielt. Jeg skulle gjerne besøkt Bjørneparken for å oppleve det igjen.

Parken ser veldig fin ut!