onsdag 28. mai 2014

Gravidmote og vinner av giveaway


Hvor digg er det ikke med "pysjbukse"moten som er nå?? Det passer jo en gravid dame som meg perfekt. Og enda bedre er det jo når man kan få kjøpt seg "pysjbukse" på barneavdelingen på Kappahl til en slikk og ingen ting.
Jeg spurte riktignok min kjære om jeg kunne gå i en sånn bukse, og fikk til svar; "det var kanskje litt uvant å se deg i den!". Det tolket jeg som; "Go for it, du ser fantastisk ut!!". Og med en gammel t-skjorte som såvidt passer over magen så har man jo det perfekte antrekket!!


Storebror stilte forøvrig veldig villig opp som fotograf da jeg spurte om han ville ta bilde av mammaen sin her om dagen. Flink, eller hva??

Nå har jeg fått trukket en heldig vinner av The Shrunks sengekant også. Random.org bestemte at Kirsti sin lille Mari er den heldige vinneren. Og dere kjenner jeg jo også, så denne gangen trenger jeg ikke å si at du må sende meg adressen din ;)
For dere andre, så kan denne geniale saken kjøpes på lekmer.no. Direkte link har du her

1 kommentar:

Kirsti sa...

Åååå hurra! Så kjekt når vi skal på tur. Jippi! Og fin pysjbukse, alt kler en smukke!