mandag 26. mai 2014

De kuleste skoene!


Jepp, jeg må bare si at jeg digger de nye skoene til storebror!!!
Jeg var så heldig å få en forespørsel om jeg ønsket å samarbeide med Gillmor, en koselig skobutikk på St.Hanshaugen som også har en egen nettbutikk. De har Norges størtse utvalg av Kavat. Et Svensk skomerke som vi har hatt god erfaring med tidligere. Hvem kan vel si nei til det??


Jeg fikk selv velge ut et par sko, og valget falt på Kavat Robin, i økologisk skinn. Kule, eller hva??


Storebror selv var ekstra fornøyd med at det var glidelås på siden, sånn at de var enkle å ta av og på selv uten å måtte styre med knytingen.


Siden storebror var akkurat på grensen mellom to størrelser nå, valgte vi de som var bittelitt store. Men det tar nok ikke lang tid før de sitter perfekt på foten. I mellomtiden tenkte jeg å legge en liten såle inni de, så varer de ekstra lenge :)
Sjekk forresten gjerne ut facebooksiden til Gillmor, så er det lett å holde seg oppdatert på salg og nyheter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så heldig du er! Stilige sko altså :) Har du noen tanker om kjønnet på den kommende babyen? Har dere tenkt på navn? :)

mona sa...

Jeg skal skrive et innlegg om magen igjen snart, tenkte jeg :)