søndag 6. april 2014

Kald lørdag


Hvor ble det av våren?? Jeg vasket jo terrassen og hagemøblene her om dagen, i god tro om at vi skulle få grillet der ute snart. Men plutselig var det skikkelig surt og kaldt igjen gitt.
I dag tok vi turen til Kolbotn for å treffe en god venninne. Der dro vi på skyggeteater og lekte litt ute på lekeplassen. Jeg trodde jo liksom at det var vår jeg da, så vi hadde nok litt lite klær på oss. Men barna ble fornøyd når de fikk låne ekstra vanter som Susanne hadde i veska si.


I ettermiddag snødde det jo faktisk også.. Forhåpentligvis så er det vel bare vinterens siste krampetrekninger før våren kommer for fullt igjen. Det er ihvertfall min teori!
I kveld har jeg vært på jobb, for å ta igjen sist lørdag da jeg egentlig skulle ha jobbet. Men i morgen har jeg fri igjen, og kan kose meg med familien min :)
God søndag ønskes herfra!

Ingen kommentarer: