søndag 27. april 2014

Bursdagshelg


Denne helgen har gått med til å slappe av hjemme, og til diverse bursdagsfeiringer. I går var storebror i barnebursdag til en i barnehagen, mens i dag feiret vi morfar her.


Storebror sov hos mormor og morfar i natt sammen med fetteren og kusinen, mens lillesøster sov her hjemme. Hun har ikke vært helt i toppslaget denne uken, og har vært sliten og til tider i dårlig humør. Vi krysser fingrene for at det blir bedre til uken!


Selv føler jeg at bekkenet er mye bedre etter noen fridager fra jobb. Jeg merker det godt hvis jeg må bøye meg eller løfte barna, men når jeg går kjennes det ikke så aller verst ut. Vi får satse på at det holder seg sånn så lenge jeg unngår å gjøre ting som trigger det vonde.

Jeg lovte at jeg skulle trekke en vinner av giveawayen også. Random.org valgte nr 3, så da var det Martine som stakk av med en nydelig tøybleie fra bleiekompaniet.no. En mail fra meg ligger straks i mailboksen din :)

Ingen kommentarer: