tirsdag 25. mars 2014

Vill vår


Hvor deilig er det vel ikke at våren har kommet?? I dag børstet de gatene her, og det er ihvertfall et godt tegn på at våren er i anmars.

Lillesøster sine utedresser begynte plutselig å bli i minste laget, så nå har mor vært på shopping. Jeg har ikke prøvd noe i merket Vill før, men syntes at denne dressen var så fin. Og at den var på halv pris var jo heller ingen uting, så jeg tok sjansen og kjøpte den. Etterpå har jeg hørt om andre som har vært fornøyd med det merket, så da satser vi på at vi blir det vi også!! Noen som har erfaringer kanskje?

1 kommentar:

Unknown sa...

Ingeborg har akkurat den dressen, Sverre har en tilsvarende i beige og mørkeblå, samt envinterdress han fikk til jul. Ingeborg fikk også ny Vill-vinterdress til jul, men den er stor og har foreløpig hengt i skapet. Unødvendig å si at jeg er veldig begeistret for Vill-dressene :-) De er slitesterke, holder vannet ute og så synes jeg de er fine i passord og farger :-)