tirsdag 17. desember 2013

Har du lyst på deilige økologiske hudpleieprodukter til barna??


Lykkeland.no har nå fått inn en hudpleieserie som består av naturlige og økologiske ingredienser av høy kvalitet. Skaperne av Sophie la Girafe Baby har laget trygge og gode produkter til de minste, som også er sertifisert som ECOcert-produkter. Sophie la Girafe Baby anbefales også for barn med sensitiv hud, som for eksempel atopisk eksem.

Vi var så heldige å få prøve ut noen produkter her i huset også. Perfekt for oss som har en liten atopiker i hus! Min favoritt er helt klart denne:

Om kremen står det: "kremen kan brukes både til ansikt og kropp. Den beskytter huden fra skadelige UV-stråler, vind og temperaturforandringer. Den passer også utmerket til bruk i bleieområdet." Jeg synes at kremen var super å bruke som en vanlig fuktighetskrem, og har brukt den både til meg selv og til barna. Den trekker godt inn i huden, og det kjennes ut som at den gir god fukt uten at den virker klissete. 

Lykkeland.no vil gjerne dele ut en startpakke til en av leserne mine. Startpakken inneholder: "Sophie la Girafe Baby Face Cream 20 ml, ansiktskrem for sensitiv hud, Sophie la Girafe Baby Body Lotion 20 ml, en rik og nærende fuktighetskrem, Sophie la Girafe Baby Oil 20 ml, en luksuriøs babyolje med mange funksjoner, Sophie la Girafe Baby Hair & Body Wash 20 ml, en nærende og mild rens."

For å vinne må du like lykkeland-for de minste på facebook og legge igjen en kommentar på dette innlegget. Du får et ekstra lodd om du går inn på lykkeland.no og forteller hva du ønsker deg derfra!

Jeg trekker en vinner på søndag :)

19 kommentarer:

Petrus og Petrine sa...

Først av alt så må jeg si takk, morsomt å trekke det lengste strået. Jeg burde kanskje ikke bli med i denne gi borten, men vi har en gutt med eksem og tørr hus og vi leter etter gode produkter til han. Det er ikke av det enkleste, og derfor slenger jeg med her.

Ha en knallfin førjulstid. Her er vi skikkelig i rute, ligger litt etter tidsplanen, som vi pleier å være.
Og derfor vet jeg at vi får det kjekt i julen, vi rekker alltid frem i tide..

Anonym sa...

Dette kunne vi tenke oss å prøve ut. Hørt mye bra om produktene så langt.
Liker på face og tror ønsket fra nettbutikken må være sophie sutteklut :)

martine@svarstad.com

Unknown sa...

Maiken viser tendens til tørr og litt ru hud nå vinterstid så dette kunne vi tenkt oss å prøve. Har likt på fb. :-) Nå er det sånn at man alltid ønsker noe til barna. Så denne gangen fikk jeg faktisk lyst til å ønske meg det lærarmbåndet med charms. Because I'm worth it ;-)

Anonym sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med . Har to gutter med eksem og sliter med å finne gode produkter. Har ikke Facebook , men håper det går greit å være med fordet.
Ønsker meg kyboe klokke hvit.
Klem Sisi
Sis-wen@online.no

Førstereis sa...

Vil gjerne prøve disse produktene, har ei lita snuppe med eksem som trenger regelmessig smøring.
Ønsker meg sophie le giraffe prosjektor.
Likt på fb :-)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne prøve!

Sina sa...

Er gjerne med! Høres ut som bra produkter til lillegutt som har sensitiv hud sånn som mammaen sin! :)

Sina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kjærsti sa...

Åå , jeg kom over disse produktene i Oslo helgen som var. Ser kjempefine ut så dette har vi lyst til å prøve her også :)
Jeg liker på facebook og synes det var veldig vanskelig å velge kun en ting fra butikken, men kanskje aden + anais swaddle eller en puka drikkeflaske! :)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mia sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med, har tre lodd :) Har en 5 åring med litt eksemhud (spesielt nå om vinteren) så kunne godt tenke meg å teste disse produktene :) Til meg selv ønsker jeg meg Barfota - preppy afterski partytopp og
Barfota - Preppy afterski star sweater cream.

Anonym sa...

Dette hadde vært perfekt til gutten min. Han har veldig sensitiv hud og sliter mest nå vinterstid!
Håper på vinnerlykke!
Anette M

birgitte sa...

aden dreamblanket superstar scout Dreamblanket (super star scout - fawn + grey stars) Kunne jeg tenkt meg :)
Produktene hadde blitt godt motatt her i huset. Vi e glade i naturlige produkter som man vet er trygge :)

bk_bv@hotmail.com

Anonym sa...

Jaaa,jeg vil veldig gjerne med på trekning av produktene,med to små i hus ville d vært perfekt å vunnet;)Har likt på Facebook også. Hilsen Christine(martinsenc@yahoo.no).

ida sa...

For en fin premie for vår familie med tre atopikere! Jeg har likt på Facebook, og fra lykkeland.no ønsker gutta seg lekekiste med hval fra 3Sprouts :)

Ha en fin dag!

Ida

annikken - osloliv sa...

Likt Lykkeland på fb - og som flere andre her sikler jeg også på et Aden+Anais swaddle! :)

Ulla sa...

Gooood juuuul:) De produktene høres helt super ut, flott med nye fine kremer til søte gutter med sart hud:) Inne på Lykkeland.no syns jeg BubbleBum-reisesete ( sort ) virka ganske smart og kult:)

Mona sa...

Vil gjerne være med i trekningen. Sønnen min har eksem, og hadde vært supert å kunne prøvd noe annet.
Ha en god jul!

Anonym sa...

Dette ønsker jeg meg. Bra du ikke takk trekningen. Jeg har likt på facebook. Ønsker meg en hval lekekiste :-) de produktene vil gjerne julia prøve! Kirsti