søndag 24. november 2013

Nå kommer vinteren!


Man kan nesten ikke tro at det bare er en måned igjen til julaften! Det har jo vært høst helt til nå..  Men nå ser det ut som om kulda har kommet (selv om det er meldt noen flere dager med mildvær til uka). Det er jo litt koselig når kulda kommer også! I går var det skikkelig vinterstemning da jeg kjørte til jobb, masse hvitt rim på alle trærne. Og så kan man jo finne frem alle de fine strikkaklærne til barna! Lillesøster har akkurat fått nystrikket genser fra mormor, og er veldig fornøyd. Den gamle lua hennes begynner vel strengt tatt å bli litt for liten, men jeg liker den så godt. Heldigvis har vi en annen av samme typen på lur, som jeg tror skal holde ut sesongen :)

Jeg vurderer ofte å ta opp igjen strikkingen. Om jeg kan kalle det å ta den opp igjen, når jeg strengt tatt bare har strikket en bukse og en halv jakke i løpet av karrieren - haha.. Det er jo så mye strikket man har lyst på! Spesielt til barna synes jeg det er koselig og praktisk med hjemmestrikk. Men så var det det med tiden da.. 

2 kommentarer:

Pia sa...

Det er deilig at vi fortsatt har sol, synes jeg.
Strikka klær er topp!

TreTette sa...

Jeg begynte på et ullpledd da Sjefen lå i magen. Det er fortsatt ikke ferdig, men jeg kaller det strikking, åkke som ;) For noen nydelige bilder! :)