fredag 29. november 2013

IKEA - elsket og hatet


I går skulle vi en tur til Oslo. Mannen skulle en tur innom jobb, og Daniel og jeg hadde en avtale hos en manuellterapeut. Endelig så jeg mitt snitt til å løpe innom IKEA for å få med meg noen gardinkroker som vi manglet.


I ettertid kan jeg si: Note to self 1; ikke ta med en nyoperert mann på ikea! Note to selv 2; du kommer ALDRI ut med bare det du skulle ha..

Men når det er sagt, så er jeg veldig fornøyd med flere av tingene vi fikk rasket med oss. Denne nye limited edition serien er jo bare helt fantastisk! Jeg trodde liksom man skulle bli drittlei av dyreprint like snart som det dukket opp jeg, men jeg elsker det enda!


Fine, eller hva!!?


Og denne skal jeg finne en fin plass til på veggen. Jeg måtte bare legge han midlertidig på bordet for bildets del. Love it!

Jeg så at IKEA hadde en del kalenderkupp i desember også, så jeg vurderer å ta en tur til litt senere :) Man må jo bare elske IKEA! Eller hva??

Ingen kommentarer: